Minyonannecik Karnım ağrıyor bugünden beri ara ara ağrıyor ve altta baskı hissi var hareketlerini hissediyorum ama bazen vurduğunda acıyor karnım, pozisyonu kaynaklı mi bilemiyorum bide hafif mide bulantısı gibi bişey hissediyorum bi tuhafim bugün
Essoli Minyonannecik bebek doğum pozisyonuna girmiş olabilir bende de aynıları oluyordu ağrım çoktu doktor erken doğum olabilir bebek baskı yapıyor dedi rahim ağzını güçlendirmek için progesteron verdi bi doktora gözükmenizde fayda var😊
iremmakk Minyonannecik doktora gözükün bence ultrasonla kontrol etmekte fayda var kanala girmeye çalışıyo olabilir bebiş
Happyka Minyonannecik bende 29 oldum, ayın 13 de gittim kontrole doktora söyledim basınç oluyor bebek bir yere toplanıyor dedim , bakti bebeğin kafası aşağıda dedi , hemoglobin düşük olduğu zamanda öyle oluyor muş
Minyonannecik Essoli aslında yeni gittik makat geliş dedi 3 gün önce açılma gfalan içinde geçen hafta muayenede ettiler nst falan bişey çıkmadı ben korkuyorum böyle evham yapıyorum ağrı olunca
iremmakk Essoli konudan bağımsız, doktor erken doğum olabilir dedikten sonra ne kadar süre geçti acaba? bende de aynı durum var ne kadar dayanabilir bebiş merak ediyorum
Essoli iremmakk daha 3 gün geçti perşembe tekrar kontrole gideceğim fitil kullandığım sürece dayanır gibime geliyor inşallah hepimizin bebeği zamanında sağlıkla gelsin🌸
iremmakk Minyonannecik valla 3 günde değişir mi hiç bilmiyorum ama bende de daha şiddetli şekilde benzer belirtiler vardı bi baktırın nolur ne olmaz
Nazo77 Benimde 29 sonu 30 hafta başında 3 gün arayla sancım olmuştu ilki çok fenaydı bir sonraki kontrolde bebeğin döndüğünü söyledi doktor ona bağlıyorum bende o dönüşler sancılı oluyor bence başkada olmadı doğurduğum güne kadar.
Minyonannecik Nazo77 evet bende bu ara sık gittim her hafta muayene olduk her gittiğimde ya baş geliş ya makat geliş sürekli değişiyor doktor çok hareketli dedi
Nazo77 Minyonannecik sancı mı oluyor dönüyor demek ki bende iki kez oldu aynı hafta üçüncü kez olsaydı gidecektim doktora ama ilki fenaydı zaten ikinci pek acımadı.
iremmakk Minyonannecik 32de, 3-4 gün karın sertleşmesi ağrısı oldu bende bi ara regl ağrısı gibi de oldu. Sabah kontrole gittim doğum sancım çıkınca yatış verdiler 😄
Mss123 Hafta bende de çok olmuştu 29. Hafta doktora gittim doğum pozisyonuna girmişti bebek kafası çok aşağıda dedi nstye girdim sancı çıkmadı progestana başlattı doğumun geç olması için şu an 33. Haftama gireceğim azaldı sancılar ve progestanı da içmiyorum bir sorun yok
Minyonannecik Mss123 progestanı yeni bıraktık sayılır ara ara mi oluyordu sizinde çok aşırı değil ama bı rahatsız ediyo yurursem falan yani
Mss123 5 hafta oldu hala aynı baş geliş pozisyonda geçen hafta da nstye girdim sancı çıkmadı fazla ayakta kalırsam ağrılarım başlıyor bazen de yürürken bi anda giriyor uzanınca geçiyor Pozisyondan dolayıdır kafası yine çok aşağıda demişti
Minyonannecik Mss123 benimde sancım 17 yi gördü en fazla doktor sorun yok dedi rahim ağzı uzunluğu 41mm dedi gecen hafta hatta baskı uygulamıyor progestana da gerek yok boşuna dedi
Minyonannecik Happyka hgb benim sınırda çıktı demirim düşük zaten baş dönmem falan oluyo bazen onu ona bağlıyorum artik
aysenurr96 Happyka benimde sizin gibi 29 haftalık oldum bebek bir yere toplanıyor kanım düşük çıktı daha doktoruma gidemedim size ne önerdi doktorunuz
Happyka Minyonannecik Elenetal 2 onu bırak dedi sadece bunu iç dedi , birde devit 3 yazdı o ikisini iç dedi
Mss123 Evet 28. Ve 29. Hafta arası çok oldu bende de progestanı da iki defa içip bıraktım açıkçası bi sorun olmadı