@“Almirolie”#p36111356 l
Merhaba, elbette kendinize göre haklı sebeplerin vardır. Asla yargılamam ve kötü düşünüyorsunuz diyemem. Kimin ne yaşadığını nelerle mücadele ettiğini bilmeden yargılamak ki bu her dinde aynı şekildedir;
Bütün dinlerde kısaca der ki ;
Sorun, tanıyın, ona göre yargılayın. Eşimin nasıl bir insan olduğunu, benim nasıl bir insa olduğumu bilmeden hüküm veremezsiniz ki;
Burada din kültürü dersi diye geçer ama ahlak bilgisidir hep anlatlılan bir şey vardır size anlatayım isterseniz?
Arladaş bu yazımdan sonra yazısını kaldırmış.