Dedekurt Dedekurt Hanım çok teşekkür ederim. Fakat bu kadar yargılanacağımın da farkında değildim. Biraz üzdü elbette ama geçer. Yargısız infaz edenlere öbür dünyada neden yaptın diye sorulacaktır eminim ki. Bize bir masal veya efsane veya rivayet diyelim adını nasıl diyorsunuz bilemedim Kur’an kursunda şunu anlatmışlardı kabaca anlatayım;
Konunun Hz Muhammed SAV zamanında geçtiğini söylerlerdi:
Bir hanım çok gaddar, çok ne diyorsak işte kötü. Kadın öyle bir kadın ki yüzünden şirret akar kimseyle bir ekmeğini bile paylaşmaz…
Bu kadın ölür.
Sorarlar;
Bu kadın cennete mi gitti cehenneme mi?
Herkes bekler ki sorunun cevabı cehennem olsun. Peygamberimiz konuşur;
Cennete gitti..
Yaaaa nasıl olur vs bir sürü tartışma tantana…
Peygamber efendimiz der ki siz bilir misiniz ki o çölde yürürken ayakkabısına su doldurup da ( bir hayvan ismi söyler ) onu susuzluktan kurtardığını?
Maalesef insanlar iyilik için yaşıyor. Peşin hüküm vermeyi çok seviyor. Peygamber efendimiz bunu ya rivayet diyelim yada hikaye güzel bir şekilde açıklamamış mı?
Kimseyi yargılama. Ayrıca Osmanlı hafızlarından da bir şey anlatmayı şaterim müsaitseniz