Eminegzel inşallah. Kaç tane post a denk geldim bunu yaşayan varmış. Bende zamanında post açmıştım. Ağrının tam olarak yeri de net değil değişiyor, ağırlaşıp hafifliyor, sebebi belli değil. Çok can sıkıcı bir durum uyurken bende zorlanıyorum. Ileriki haftalarda ne olur bilemiyorum cidden doğuma kadar bunu yaşamak istemiyorum yaaa 😑😔