hyhyk Kızlar şu son 1 haftadır falan vajinamda bi ağrı var. Hareket ederken, yatarken sağa sola dönerken canım acıyo. Başına gelen var mı ? Varsa sebebi nedir ve nasıl geçer ?
qamze35 hyhyk aynı sorunu şuan bende yaşıyorum. Benimki böyle adet sancısı gibi değilde hareket ederken sağa sola dönerken hafif ağrılar baskı gibi bi his oluyor yani dayanılmayacak bi ağrı değil ama bi ağrı var . Doktorum progesteron hormonunda artış olduğunda hormonlar yükseldikce ağrı hissedebilirsin dedi ve bir diğer sebebide bebek içerde büyüyüp kilo aldıkca doğum yaklaştıkca aşağıya vajinaya baskı uyguladığı için hafif ağrılar olması normalmiş eğer şiddetli ağrı olursa hemen gel dedi çok şükür şiddetli ağrım yok şuan belki sizinkide öyle bişeydir 🤷🏻♀️
Eminegzel Umuteymen65 Cinsiyetle alakalı olduğunu düşünmüyorum. Benim de kız bu ağrı 27. Haftada başladı 36+3 olduk şuan çok şiddetlendi. Çok zorlanıyorum
Nevin35 Haftamdayım ve mide bulantılarım hala geçmedi ilaç içiyorum ama nafile geçmiyor perişan haldeyim geceleri uyku haram ne yapsam olmuyor denemediğim şey kalmadı olmuyor geçmiyor yardım edin 🥹😫 perişanım
hyhyk Kader_44 yok öyle bi ağrı değil üst kısmında kemik ağrısı gibi oluyo genelde ama şiddetli değil
hyhyk qamze35 benimde çok şiddetli değil çok şükür regl ağrısı gibi değil de daha çok kemik ağrısı gibi özellikle yatarken sağa sola dönerken oluyo sanırım bebek büyüdüğü için onun baskısıdır diye düşünüyorum bende
qamze35 hyhyk haftanız erkenmiş ama ben 31 haftanın sonundayım 2 gün sonra 32olcam ağrı yeni başladı siz kontrole gittiğinizde doktorunuza bi danışın bence
Beri-4835 Eminegzel benimde 27. Haftada başladı 32. Haftaya girdik hala devam ediyor. Bebeğim kız ve bikini bölgesine kadar vuruyor doktor vücut doğuma hazırlıyor kendini dedi ama oğlumda hiç olmamıştı. Hareket edince mi etmeyince mı oluyor dedi onu dahi çözemiyorum her 2 türlü de ağrıyor.
Eminegzel Beri-4835 evett bende aynı durumdayım. Çok zorluyor insanı. İlerleyen dönemlerde iyice artıyor. Oturduğum yerden kalkamıyorum. Yatakta sağa sola dönerken canım çıkıyor. Sebebini bı türlü anlayamadım . Dediğiniz gibi bikini bölgesine kadar vuruyor . Benim nstde sancı da çıktı 34 haftalıkken 2 gün hastanede yattım erken doğum riski yüzünden. Şimdi 36+3 olduk inşallah sorunsuz 38-39 u görürüm 😊
hyhyk anayimbenanaaa yani genelde son haftalara doğru oluyo sanırım ama ben daha 17. haftadayım ve 1 hafta 10 gündür var bu ağrı nerdeyse o yüzden biraz tedirgin oldum