Mirhas33 Yaprakunallar bu gece tüm bebek isteyenler için senin içinde kendim içinde dua edeceğim umarım ikimizde hamileyizdir beraber takip ederiz Allah tan ümit kesilmez içimdeki ses güzel haberler alacağımızı söylüyor
Sbrn78 Mirhas33 bende doğru cıktı şöyle canm cizgi pembeyse yanlış cıkma olasılığı az ama hafif silik gizgiler genelde dogru olmuyor
Yenibirannee Mirhas33 bende gecen hafta yaptım anında cıft cızgı çıktı kan verdım 2400 betaydı. aynı marka kaset testle yaptım. insallah sizinde vardır Allah hayırlı şekılde gönlünüze göre versin 💕
Mirhas33 Yenibirannee teşekkür ederim hayırlı olsun . Yaptığınızda adetiniz geçmişmiydi yoksa daha adete varmıydı
Yenibirannee Mirhas33 10 gün neredeyse gecıkme vardı ama lekelenmem olduğu için adet oldum sandım o yuzden gec ogrendım
Mirhas33 Yenibirannee Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benimde pozitif olur bebeğimi kucağıma alırım Allahtan dileğim bu mübarek günde hepimizi sevindirsin