anneadayu Merhaba anneler.. doğumdan ne kadar sonra regl olmaya başladınız?? Erken veya geç olmak genetikle mi ilgili, sütün az olması ile mi ilgili ?? 🌸
anneadayu ipekveatlas bende ikinci ayımda oldum lohusalıktan sonra. Emziriyorum ama mama da veriyorum. Emzirmekle ilgili mi acaba diye düşündüm. Sadece emzirsem daha mı geç olurdum acaba
ipekveatlas anneadayu onunla alakalı olduğunu sanmıyorum canım ben ilk 4 ay mama vermedim oldum yine de
anneadayu ipekveatlas evet o zaman bünyeyle alakalı olabilir. Bi tanıdığım süt üretimiyle alakalıdır dedi de bende ondan mı acaba demiştim teşekkür ederim canım
asiyefatsaozdemir Bebeğim 7 buçuk aylık emzirmiyorum ve hala regl olmadım 🥺 bu durum iyice canımı sıkmaya başladı gebelikte kilo almıştım ve veremedim acaba onunla ilgili olabilir mi ?
anneadayu asiyefatsaozdemir merhaba canım kiloyla alakalı olacağını sanmıyorum çünkü bir arkadaşım senden de fazla sürede regl olamamıştı ama kilosunu ilk bir ay içinde vermişti. O da tam senin gibi canı sıkıldığı zamanlarda olmuştu umarım senin de yakındır 🥰
Marsilyasabunu asiyefatsaozdemir bence regl olamadığın için kilo veremiyorsun regl olmak çok önemli ben de çok korkuyorum doğunca uzun süre regl olamazsam diye
TwinsAndBeren asiyefatsaozdemir merhaba ben 9 aydan sonra regl oldum 1 yıla kadar normal diye biliyorum 😊
asiyefatsaozdemir anneadayu ay insallah ya bir de doğumdan sonra aşırı terleme kaldı bende hala çok terliyorum ve son zamanlarda vücudumda yanma hissi oluyor
Devran Benim adetim de üstüne gelmişti lohusa adet 52 gün sürdü sonra tekrar 1 ay sonra oldum benim hep düzenliydi dönemlerim yani
asiyefatsaozdemir Marsilyasabunu belki onunda etkisi vardır ama ben yedim ya 🤣 hamile kalmadan önce sosyal bir insandım çalışıyordum arkadaşlarımla buluşup yemek içmek vs şimdi hepsi bitti ve hayatım sadece bebekten ve yemekten ibaret bebeğimi çok seviyorum hiç birseye değişmem 🥰
anneadayu asiyefatsaozdemir bende de doğum sonrası aşırı terleme oldu ve koku oldu. Normalde kokmazdım. Doğal bi krem gibi bir şey aldım ama sonradan geçti acaba regl olunca mı azalıyor bilemedim
Marsilyasabunu asiyefatsaozdemir ah keşke ben de doğursam da bebeğimden ibret olsa hayatım şuan bomboş geçiyor hep yalnızım haliyle korkularım da artıyor hep kafaya takıyorum tek istediğim sağlıklı bir şekilde doğum yapmak bebeğimle vakit geçirmek
Asilzedemom Bal1bal 2.5 yıl olmadi mı adetiniz hiç peki hiç böyle tereddüt etmediniz mi hamileyim niye gelmiyor diye 2.5 yıl bu stres insanı maf eder