Gizcen92
Mm özellikle söylemedi o zaman siz takarsınız diye. Gayet sağlıklı duruyor keseniz rahminiz. Bende biraz biraz anlıyorum hemşireyim 2. Ye gebeyim.
İlk bebeğimin kesesi 5 mm idi çok küçük geldi bana takip edelim yat dinlen güzel beslen 3 gün sonra gel dedi . Acayip taktık aşırı hemde ama şimdi yanımda 2.5 yaşında. Yanı demem o ki takılacak şey olsa zaten çağırır . Bu kese 5 mm den küçükte degıldır o net. O yüzden stres olmayın stres salgılandıkça gebelik hormonları işini yapamıyor gebeliğin ilerlemesi için. Rahat olun Allaha teslim olun. Hayırlı olsun bebeğiniz