B-P-R kaç kilo aldın bilmiyorum ama ağırlaşıp şişince zor olur ben mart sonuna kadar her şeyimi hazır edip nisanda da evde dinlene dinlene bebişimin kıyafetlerinin temizliğini ütüsünü yapıp doğumu beklemek istiyorum zaten son ay hiç bişey yapamayız gibime geliyo bence sende başla veya listeni yap martı bekle martta bahar sezonu yeni şeyler gelicek bende zaten şuan ihtiyaçları alıyorum en güzellerini marta saklıyorum sezon kıyafetleri için