Bat 20 ya da 25 ilişkinin ilk günlerinden beri belirtileri hissediyorum. Karnımda hep minik minik sancılar oluyor. Aşırı halsizlik. Duygu durum değişiklikleri. Bir gülüyorum bir ağlıyorum. Belim ve sırtım çok ağrıyor. Bir de grip oldum. Birkaç gündür baş dönmesi ve hafif mide bulantısı da başladı. Bir yanıyorum bir üşüyorum. Normalde reglime de daha çok var regl belirtisi desem bu kadar erken başlamamalıydı. Gripten de olabilir tabi. Test yaptım negatif. Bakalım bekliyoruz.