Gmz1233 07070707 benim bat 21 sıfır belirti sadece bel ağrım oda her ay regli olmaya yakın ağrıyordu zaten 😂 sizde belirtiler varmı
yesildeniz_ 07070707 bat 22 yumurtlamanın 7. Günündeyim belki bi mucize olur bu ay diyorum. Kaliteli yumurtlama gördüm bugün progesteron 16,5 çıktı. Hepimiz pozitif çıktı diye yazalım buraya inşallah
momof3 07070707 Benim 26 ins olur yumurtlamam erken olduğu icin test yaptım bugün çok kasık batması yaşıyordum pozitif çıktı ins vardır 🙂 Hepimiz hayırlı haberler alalım kızlarrrrr
BerenEla Gmz1233 bat 21 se erken bence bel ağrısı için ben battan 5 gün önce şiddetli bel ağrısı yaşadığımda işgillenmiştim 😅
07070707 Gmz1233 bende de bugün bi bel ağrısı oldu hatta adet sancısı gbi hafif hafif sancı adet olacam sandım 🤣 Nisan da rahim filmi çektireceğim erken olacak diye korktum bide durup dururken belki rahim filminden önce mucize olur 🥰
07070707 yesildeniz_ umarım herkes pozitif olur mübarek ramazan günü inşallah🥰hayırlı haber alan paylaşsın ❤️
Arzu_aksay Benim 24 ve yaptığım gebelik testinde 2. Çizgi çok silik çıktı mide bulantısı bel ağrısı göğüs hassasiyetinden şüphelenip yaptım
Arzu_aksay lavin2121 yani şüpheli ilşşkinin üzerinden 13 gün geçince yaptım çünkü günüme daha var ve günümden önce bu kadar bel ağrısı olmazdı akıntı göğüs ağrısı da eklenince yaptım çok belirsiz ikinci çizgi çıktı 2 3 gün sonra bir daha yapıcam
Leylabngll 07070707 bat 22 veya 23 bugün goguslerımde aşırı bı dolgunluk var bat a bu kadar varken bunu hıssetmem normal mı Bılmıyorum
Leylabngll Leylabngll ama geçen ayda böyle olmuştu ya bat a 6 gün kala göğüslerımde dolgunluk hıssı vardı 6 gün sonra adet olmuştum o yüzden şu anda aşırı tedırgınım umudumu kaybetmek üzereyim ya