09Tugba_0909 gece asla bez takmadım uykudan 1 saat önce sıvı alımını kesiyordum eğer çok susarsa azıcık bir iki yudum su içiriyordum onun dışında herhangi sıvı alımı olmuyor ve yatağa geçmeden son anda da tuvalete götürüyordum. Gece ise kendisi huzursuzlanıp kımıldanırsa götürüyordum tuvalete ama genelde sabaha kadar ellemeyip sabah kalktığı an tuvalete koşuyorduk. Dışarı çıkmamız gerektiğinde de eğer hala düzen oturmadı ve kaçırmalar devamsa oğluma önce külot giydirip üzerine bez geçiriyordum olur da dişarda altına kaçırırsa o ıslaklığı hissedip huzursuzluk yaşasın altına yapınca rahatsız edici olduğunu da anlamış oluyor böylelikle. Bezi takarken de annecim popon üşümesin diye takıyorum ama bak külodunu da giydirdim, dışardayken çişin veya kakan gelince haber ver hemen tuvalete gideriz.. Bu şekilde tembihliyordum. İlk bir kaç gün alışmaya başlıyorlar maks 2haftaya iyice düzen oturur alışır sonrasında da arada kaçamaklar olabilir çiş konusunda ama hiç sorun değil zaten öyle böyle derken hop bi anda alışmış oluyorlar tamamen