09Tugba_0909
İlk kızım 7 yaşında daha bile altına damlatıyor her zaman olmasada.
1 hafta oldu ikinçi kızıma alıştıralı , 1 damla bile kaçırdığı olmadı. Daha kolay geçıyor .
Her çocuk farklı. Çevereye bakma. Kıyaslamakta doğru değil. Kardeşler bile farklı oluyor