Yaprakunallar Kızlar dün test yotım kamerada çıkmadı ama hep gölge gördüm buraya attım kimse görmedi bugün tekrar test yaptım görüyormusunuz 🥹 bat 19 Markası frelly
Nuriay Yaprakunallar evet gördüm ve bi kaç gün önce bende erken gebelik testinyaptim ayni sizin gibi çıktı her gun yaptim oruclu oldugum icin gün icinde test yapıyorum şuan koyulaşma aşamaaında tam kıpkırmızı olunca direk ultrasona giricəm
_Gizem__98 Yaprakunallar benimde öyleydi umut vermek istemem ama regl olcak gibi ağrım vardı hamileymişim başka bi belirtim olmadı
Yaprakunallar Kivircik01 ayy gerçekten bu ay okadar değerlendirmemiştik demekki rahmi dinlendirmek gerekiyormuş yumurtlama haftasında iki kez beraberlik oldu sadece
Yaprakunallar Kivircik01 evet biliyorumda 10 dakika arayla idrarımı yaptım o yüzden gözükmemişte olabilir