minedmr Minik53 Adet günüm 2 gün geçmişti. Regl tarihinizden 6 gün öncesinde dahi gösteren idrar testleri var eczanelerde. Folik asit kullanıyordum bebek düşünmeye başladığım günden beri.
dmngrkm Minik53 bence yanlışlık olmaması için ve hayal kırıklığına uğramamak için biraz daha bekleyin. İnşallah hamilesinizdir gönlünüzce olsun 💞💐
Mimnak Minik53 adetime bir gün vardı yaptım testi silik çizgi çıktı kan tahlilini adet günğmde verdm beta 19 cıktık bir hafta boyunca 2 günde bir kan vererek takip ettik cıkıcakmı deger stresi de bambaska bir sey 1 hafta geç sonra doktora git en temizi 😂