yourpariah eger bazı sorunlarınız varsa tabiki ne kadar erken o kadar iyi sizin için bende genetik bi sorun var 50 oranında sağlıklı 50 oranında saglıksız olma ihtimalı hep var o yuzden erkende gitsem fayda etmiyor 5’6 haftada dura biliyor bi oğlum bi kızım var şükür ama oraya gelene kadar 2 kurtaj bi kimyasal enson 11 ay önce yine erken gitdiysemde 5 6’ haftada gelişimi durdu. Şuan hamileyim Testlere göre Ama gözükünce gidicem şuan 4’3 günlük gözukuyor 5 hafta olunca gidicəm dış gebelik olma ihtimalinide göz önunde tutarak 5 haftadan geçirmem
Allah Hayırlı haberler almayı nasıp etsin hepimize