Kızlar merhaba 6 ay önce bi düşük yaşadım psikolojik olarak cok zor dönemlerden geçtim zor toparlandım, eşimle tekrar çocuk istediğimiz icin de korunmayı bıraktık. Normalde adet olmam gereken tarih bugün ama ben gecikme olmadan merak edip 3 gün önce kan verdim 17 çıktı bana düşük geldi ama 2-3 gün daha bekleyip bugün tekrar verdim 54 çıkmış. yine düşük geldi bana , daha önce yaşadığım olumsuz deneyimden dolayı da ekstra evham yapıyorum sizce hamile miyim hamileysem betanın bu kadar düsük olması normal mi? adet tarihinde kan verip 50lerde çıkan vqr mı yardımcı olur musunuz