mucizemom8 Htccndn valla umarım gelmez eşim şok oldu kaç gün dedi durdu vay anasını fabrika mi işletiyoruz diye zaten yeni düzenlemeyle aklımızla oynuyolar bin lira gelen fatura neden iki bin ödenecekse hala çömezdim ama ödüyoruz mecbur😂
Htccndn mucizemom8 Vallaha benim eşimde şaşırdı 3 bini görünce bune ya dedi baya bir söylendi durdu 😂 bende hala çözemedim açıkcası ama napalım mecbur ödeniyor 😂
mucizemom8 Htccndn valla mecbur ödüyoruz faturaları yani şok da olsak kimse gelip aaa siz şok mu oldunuz demiyor diyorum eşime 😅