hyena bebekkkkkkk000 benimki düzensiz bu günlerde olmam gerekliydi daha olmadım bi test yaptım artımed silik çoktı ertesi gün Predictor yaptım ondada yok gibi gölge çıktı ama ben yok saydım yani diğeri daha net çıkmıştı pazartesi kan vereceğim 1 haftadır adet ağrısı gibi ağrım var kasık ve belimde olacağım diyorum olmuyorum sadece akıntı var göğüs hassasiyet olurdu normalde adete yakın şimdi bişey yok
Nazli59 bebekkkkkkk000 bat 17…3 gün önce test negatifti çıksaydı çıkardı herhalde ovulasyona da devam bakalım kısmet 🙃
YagmurEymenAyaz01 bebekkkkkkk000 bat 16 dün kan verdim 13 çıktı umarım sağlıkla yükselir grçen sene düşük yapmıştım korku var içimde :(
bebekkkkkkk000 hyena canım benim ilk gebeliğimde ben hamile olduğumu farketmedim adet olacam diye bekliyordum adetim 4 gün geçti adet ağrılarım vardı hiçte aklıma gelmemişti gebelik olacağı yakınlarım dedi test yap diye oyle yaptımda oğrendim 😁
Nasia Bat 15 benim. Korkunç bel ve bacak ağrısı. Regl olcak hissiyatı. Göğüste ara sıra sızlama mevcut. Akıntım va sıfır resmen. En kötü regl öncesi olurdu. Bugün gelen giden yok bakalım :) Adam akıllı gecikmeden test yapmıcam bu sefer
bebekkkkkkk000 Nazli59 benim bat 16 dün yaptım negatifti bugunde yapmadım yarın sabah yapmayı düşünüyorum dayanamicam 😅
bebekkkkkkk000 YagmurEymenAyaz01 kötü düşünme canım o düşük oldu diye buda olacak diye bişe yok herşeyin hayırlısı olsun benimde 1 düşüğüm oldu başkada olmadı en azından hamile kalabiliyoruz ve 13 çıkmış hamilesin iyi düşün iyi olsun güzel haberler bekliyorum sendenn🤍
YagmurEymenAyaz01 Nazli59 inşallah canım rabbim isteyen herkese sağlıklı bir şekilde nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹♥️
hyena bebekkkkkkk000 ya evet çok okudum böyle ben ilk gebeliğimde bende anlamadım hiç bir belirti yoktu hatta arada leke geldi pembe onu bile yormadım o dönem hastaneye gidip geliyordum içime doğdu dedim öylesine alıp yapayım aldım kenara attım testi ertesi gün gece canım sıkıldı yaptım öyle öğrendim 🤣
hyena bebekkkkkkk000 o kadar yaptım ki eşim en son dur artık dedi eczaneyi tek başına geçindiriyorsun diyor bana 🤣🤣🤣🤣