yusra_a bende kullandım 3 gün boyunca 225 dozda bu akşam çatlatma iğnesi kullandım 17sinde yumurta toplama işlemi yapılacak tüp bebek tedavisi görüyorum ilk deneyimim çok kullandım o iğneler den yani bakalım herşeyin hayırlısı diyorum 1 kürtajimda var