tatlibebegim_ merhaba, ben 2. Aşılamaya başladım yorumlarınızı görmüştüm siz de aşılama olmuşsunuz 2. De tutmuş. Bende şuan 2. Aşılamadayım ilk aşılamamda yumurta gayet güzel büyümüştü sorun yoktu ilk adetimde yeniden 2. Aşılamaya başladım adetim ilk gün 1 damla geldi hemen 2. Gün gittim yeniden aşılama için gonal-f ye başladık. Ama bu defa yumurtam 4 günde büyümedi doktor iğneye devam etmemi söyledi pazartesi kontrolüm var yumurtam her ay büyür her ay pik görürdüm tam 2. Aşılama olacağı zaman bühümedi adetim de 3. Günü sökuldü değerlerime baktı doktor sorun yok. Sizce büyür mü? Ballı ceviz avokado muz narsuyu kullanmaya başladım ilk kontrolden önce nasıl olsa iğneyle büyüyor diye bunları yapmamıştım. Ama büyümeyecek diye çok korkuyorum 😔