Mevsim5 Kvsr46kvsr ben de gen5 düşünüyorum ama herkes ağırlığından şikayetçi sorun yaşadınız mı bu konuda
Kvsr46kvsr Mevsim5 Evet ağırlığı başta rahatsız edici, ama alıştım zamanla. Evim büyük olduğu için tercih ettim açıkçası, hem haznesi büyük hem şarjı uzun süre gidiyor. Bi v12 gibi hafif değil yani yoruyor..
Meraklojist Nurkry Ben shark markasının 2 lt olan süpürgesini aldım sürekli başlık değiştirme derdi yok hafif 3 modu var modlarından otomatik olanını kullanıyorum halıyı parke zemini ve toz oranına göre çekim gücünü ayarlıyor süpürürken birde otomatik toz boşaltıyor aynı zamanda çok güzel bir koku yayıyor bu işlemi yaparken ve inanılmaz hafif dyson bana çok ağır geldi açıkçası Karaca mağazalarında bakıp deneyebilirsiniz
Nesonunbeybi Nurkry 1 yıl bile değil 😭😭 aynı o başlık yengemin de kırıldı , ve ben her gün süpürge açan bir tip de değilim yani çok kullanıldı bile diyemem 😂
Nesonunbeybi Nurkry ayrıca halı süpürürken kendi kendine kapatıyor ve çekmiyor bu sorun bir tek bende mi var bilmiyorum
miroscumm Nurkry bence bir marka kendini bir konuda ıspatlamışsa ondan şaşmamak lazım dyson alın derim ya ben o hatayı yaptım dyson yerine xiaomi dikey süpürge çok ovuyordu onu aldım bin pişman oldum keske dyson alsaydım suan bozulsa asla baska markalara bakmam
gizzzy35 Nurkry 7 8 ay oldu ben alalı asla performans düşmedi inanılmaz memnunum iyi ki o kadar para vermemişim. Arkadaşım dyson son modelini kullanıyor benimkini gördü o kadar para vermeseydim keşke dedi
Talentedmom Nurkry gayet memnunum ben silinen özelliği olanı da aldım ama gerek yokmuş çift bataryalı almak daha mantıklı
NurAyse_nur Nurkry 2 kedi 1 kuş 2 cocuklu birisi olarak arnica solara kullanıyorum günlük kullanimda sarji cok cok fazla iyi hatta 2 gun kullandigim bile oluyor en düşükte bile cok iyi cekiyor cok memnunum bundan once arcelik almistim 1 hafta kullanip iade ettim berbatti. Kedileri tüyü cocuklarin daginikligi vs. Koltuk parke hali her türlü isimi fazlasiyla goruyor ki aparatlari da yeterli diye düşünüyorum. Dysonu bilmem ama gördüğüm dysonlara karsi muadil diyebilirim 👍🏼 bu arada evim 120 m2 ve o buyukluge ragmen sarji 2 gun gidiyor