Nurkry Kızlar dyson v15 almayı düşünüyorum ama çok da kararsız kaldım alternatif olarak ne alabilirim ya da hiç kararımı değiştirmeden dyson da karar kılayım ,fikirleriniz için şimdiden teşekkürler ☺️
ozlem6060 Nurkry ben philps aqua trio 9000 kullanıyorum silme için olan biraz ağır ama aşırı memnunum
Mrvsmt2502 Nurkry ben karcher kullanıyorum çok memnunum. Alacağınız mağazada deneyin ikisinide dysonun plastiği karcherden sonra çok dandik gelecek
Greenmomy Nurkry Dyson v15 kullanıyorum çok memnunum. Ama bazen farklı bir marka silmeli olanlardan mı alsaydım diyorum
Mrvsmt2502 Nurkry 3 senedir kullanıyorum bataryasında azalma olmadı üstelik 5 sene içinde ücretsiz batarya değişim hakkı var
Greenmomy Nurkry yok hayır. Zaten öyle bir yerde ki siz tetiğe basmasanız bile eliniz orada olacağı için rahatsız etmiyor. Farketmiyorsunuz yani. Bundan önce farklı bir marka kullanıyordum. Geçişte hiç zorlanmadım
Mevsim5 Kvsr46kvsr ben de gen5 düşünüyorum ama herkes ağırlığından şikayetçi sorun yaşadınız mı bu konuda
gizzzy35 zeyzey0142 ikisinin yeri ayrı ya bende ikisi de var. Ama koltuk vs süpürmek için dikey şart yani günlük temizlik yaptığım için. Onun dışında aura cleanmax var ihlasın çok ağır her gün açılmıyor üşeniyordum elim ayağım oldu dikey süpürge. Benim kedimde var. Gün içinde 1 2 kere de robot geziyor evi ev tertemiz sürekli 😅
Nesonunbeybi Nurkry bende v15 var parçaları çok çabuk yıprandı hem yer süpürme baslığı bozuldu hem de kenarlardaki silikonlar soyuldu dysona yazdığımda da estetik kullanıma engel deyip yardımcı olmadı genel anlamda güzel ama 30 35 bin eder mi bilmiyorum
gizzzy35 Nurkry Dyson düşünüyordum ama viomi a11 aldım canavar resmen inanılmaz memnunum 🫠 Hatta şuan indirimde 🤌 https://app.hb.biz/iRHSE5yLy02v