Tysem29
Her şeyin hayırlısı.
Umudum kalmadı vs deyince yazmak istedim. Ben 13 senelik evliyim. Hiç bir sorun olmamasına rağmen bir türlü olmuyordu çünkü ben kafaya çok takiyordum. Kafaya takmayı bıraktım. Eşimle ilişkimizi zevk için yaptım yani sırf bebek olsun düşüncesini attım. Gezdim dolaştım habire,spor vs yaptım. Aklımdan çıktı bebek. Ve beklenmedik anda geldi minno 17 haftaya ulaştı.🧿 İnan stres çok etkiliyor.. bunları sende yapabilirsen Allah’ın ismiyle gelecektir bebisiniz. Vazgeçme umudunu yitirme. ✨