Tysem29 Ben 2,5 senedir yumurta sayımından sperm hızına kadar her şeyi ölçtürdüm ve sağlıklı kere sağlıklı bir çiftsiniz sonuçlarınızda gebeliğe engel hiçbir şey yok dedi doktorumuz bize, başka hekim görüşleri de aldım onlar da aynıydı. Tamamen umudumu kesip 2,5 aydır folik asiti, ovülasyon testlerini, yeme içmeye gösterdiğim özeni, kısacası her şeyi bırakmıştım ki gebe olduğumu öğrendim. Uğraştığında ve çok kafaya taktığında stres olduğunu ve gebe kalamadığını düşünüyorum kadınların. Hakkında en iyisini isteyip akışına bırakırsan doğru zamanda sizi bulacağını düşünüyorum bebişinizin 🥹🙏🏻