benim postlarımı takip edenler vardı aklıma gelen var gelmeyen var kusura bakmayın hepinizden allah razı olsun farklı bir süreç geçirdim doktor yumurta gelişimi olmamış iğne vermiyorum adeti bekle gel demişti 18 şubatta bir daha kontrole gitmedim 4 5 gün adet ağrısı çekip hala adet olmayınca 3 martta test yaptım 4 martta kan verdim 890dı 6 martta 2 bindi güzel artmış değer diye diğer kanı 4 gün sonra verdim 4 bin çıktı endişelendim bi ama sakin kaldım yine de daha sonra lekelenmem oldu muayeneye gittim 6+2de çok küçük bir kese göründü doktor sağlıklı mı değil mi bişey diyemem bekle dedi tekrar kan almıştı bu sefer 3200 çıktı forumda da çok gezdim bu durumu yaşayıp betası geri yükselip sağlıklı gebeliği olanlar varmış ilacımı kullanıp bekledim artık ama lekelenme koyu akıntıya dönünce yine bi kontrole gittim dün kese görüntüsü zayıflamıştı doktor zor gördü değer düştüyse düşük yapıyosun dedi 2100 çıkmış bu sefer de bugün de aşırı ağrım var kanamam ve parça atmaya başladı. bu sefer nasipte yokmuş kanama bitince yine doktora gidicem tedavi planı nasıl olur ne zaman gitmem lazım bilmiyorum kanamam başlayınca infertilite pol. gittim ilk doktordan önce ebeyle görüşüyorsun o da ilgilenmedi kayıt açmadı gebelik var sende acile git dedi normalde onların takipte kalması gerekiyor ama bilmiyorum belki bu ay ara veririm diğer ay adetle beraber giderim. okuyanlar destek olanlar için şimdiden çok teşekkür ederim <3<3<3