Nurellaaaaaaa1212 etkafa 3 yaşındaki kızı arabaya atıp istanbul trafiğinde krizlere girip gezmeye gidiyorum ama gün yolda bitiyor benim amacım kızımla şarkı söyleyerek araba kullanmak gerçi 😂
Edanursoylu etkafa Ben havalar güzelleşti bolca yürüyüşe çıkıyorum 7 yaşında kızımı sahillere çıkarıyorum hava alsın diye. Bana da çok iyi geliyor ona da 🥰
Sara_halil_0101 Balbebek012 bende adanada Ceyhan ilçesindeyim çok sıcak şimdiden yazın anca deniz iyi gelir bende doğumdan sonra giderim bol bol
Balbebek012 Sara_halil_0101 doğum 2 mayıs valla haziran da gğzel ısınıyor deniz komple giremesem bile illa girecem o denize 😂
Sara_halil_0101 Balbebek012 benimde 50 gün falan diyor uygulama çok var doğuma biran önce geçse de doğsa 😊