icmimaranne görünmüyo canım böyle benimde başıma gelmişti geçen senenin başlarında kimyasal gebelik geçirmişim ilkte 2 testte var gözüktü kan verdim gittim hemen ertesi gün mü akşamına mı hatırlamıyorum yine test yaptım kan çıkana kadar bi baktım sıfır çizgi yok yani sonucum çıktı düşüktü 80 felan . Sonra aniden hafif kan gelince çok korkmuştum ertesi gün tekrar kan verdim oda direk 10a düşmüş değer doktor kmyasal dedi normal adet kanamam başlamıştı