Bende Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ve bende de yaptı ama böyle koyu kıl gibi değilde açık renk tüylenmelerim arttı sanki, yine de görülüyor maalesef umarım doğum sonrası dökülür. Çatlamaktansa tüylenmeyi tercih ediyorum 😂 bir de bende hayatımda görmediğim kilolara geldim ya, 60la başladım 7.ayımdayım 69la devam ediyorum, olsun berekettir verilir demekten başka birşey gelmiyor elimden. Bebişkolar sağlıklı olsun da 🫶🏻