Ben bebe yağı ve bio oil kullanıyorum çok kılsız bir yapım yok göbeğimde daha öncede kıl vardı ama bence hamilelikte hemen hemen herkeste göbek kıllanması oluyor 36+3 teyim bugün benim birde ekstra göbeğim karardı dahada kıllı gibi duruyor 😂 esmerim zaten ama göbeğim tenimdende kara 🤣