Noluyoya merhabalar
24 saatlik idrar verdim bi sıkıntı çıkmadı çok şükür 🤲🏻 tansiyon takibi yapıyorum doktorum öyle söyledi. Protein kaçağı tek başına bi sıkıntı değilmiş ödem ve yüksek tansiyon olursa Allah korusun o zaman sıkıntı.
Sizinde sonuçlarınız inşallah güzel çıkar 🤲🏻🤲🏻