Benim de ilk günden beri tansiyonum hep sınırdaydı. Gebelik öncesi 9-5 10-6 bana normalken gebelikte birden 12-7 13-7 leri görünce aşırı etkilendim. Baş ağrısı vs çok çektim. Doktorum kardiyolojiye yönlendirdi herhangi bir ilaç vermedi. Holter taktı ortalama tansiyonum 11-7 çıktı. 24.haftamda 24 saatlik idrar topladım 230 mg çıktı. Doktorum sorun yok dedi. 30.haftamda tekrar 24 saat topladım. 260 mg çıktı. Şu an 34.haftaya giriyorum tansiyonum 12-7 13-7 civarı devam ediyor. Özel takipli olduğum için sürekli doktorumla zaten irtibat halindeyim. 14-7 bir kez gördüm son 1 aydır. Onda da dinlen, su iç, düşmezse o zaman korkarız dedi