Sedakoccam ben de martın 11′inde detaylı’ya girdim 20+4teydim pazartesi günü perinatologa çıkacağım 24 + 3 olucam. Detaylıya girdiğim doktor da kendi doktorum da ilerleyen haftalarda geçebiliyor dedi tek sıkıntı da beynindeki kist zaten başka bir yerinde herhangi bir şey yok çok şükür perinatologa çık dedi ben de randevu aldım devlet hastanesine bakalım pazartesi nolacak. kayboluyor dedikleri için kafaya takmadım zaten araştırdım çoğu da kayboluyormuş