Bana da var denmişti 16. Haftada. Allah var geçebilen bir şey dediklerinden içim çok rahattı geçeceğine inanın 21. Haftada kaybolmuş detaylı ultrasonda. Bu defada kordon da varis var dendi hiç problem olmama ihtimali de varmış. elinizde olmayan şeyler için stres yapıp bebişinize hissettirmeyin Allah bebişlerimizi korusun 🙏 :)