Hanımlar selam,
5 yaşında oğlum var, daha önce uykuda Bikac defa kabus görüp, çığlıklarla uyanmıştı, biz hep sakinlestirdik, izlediği şeyler ile alakalı olabilir dedik, kısıtlama koyduk ve artık 1 aydır tamamen izlediği, oynadığı şeylerden arindirdim, sadece trt cocuk izliyor diyebilirim. ama son 1 haftadır, aralıksız her gece,kabus görüp çığlıklarla uyanıyor, zor sakinleştiriyoruz, bi defa anlattı, örümcek gormus, dev bir örümcek ama artık ne gördüğünüde anlatmak istemiyor, bende zorlamak istemiyorum. Aranızda boyle şeyler yaşayan oldumu? ne gibi çözüm buldunuz? böyle devam ederse doktora götürmeyi düşünüyorum çünkü…