ayinpariltisi regl olunca kasılma olur ya. Sancı demek doğru değil bence bu olaya çünkü çok sancı sancı değil. Kramp gibi. Şiddeti artıyor, karnını tutup eğilmek istiyorsun sonra birden hafifliyor ve geçtiğinde az önceki halinden eser kalmıyor. Doğum anı yaklaştıkca, kasılma durumunun sıklığı artıyor ama şiddeti çok da artmıyor (kendi doğumum bazında konuştum, başkalarını bilemem 😊)