Tecrübeli annelerimiz doğum sancısını tanımlayabilir mi? Tam olarak nerede hissettiniz? Nasıl bir ağrıydı? 1i 9 geçe regl ağrısı gibi hissettim karnım semsertti eğilemedim bile. Ama 2-3 dk kadar sürdü. 1.42 de tekrar hissettim daha çok alt karnım ve kasıklarımda uyuşma karıncalanma gibi hissediyorum.