seyma0661 ay csnim cok gecmis olsun hayirli olsun oncelikle. Ayni durum bende de olmustu. Agri vs olmadi ama sizlama yanma oluyodu. Ben eve geldigimde saga sola dönüyodum ama kendimi dönduruyodum komple. Yatafin bi ucundan bi ucuna dönuyodum dikisimiz ustune yatmamak icin da battaniye dsyiyodum oraya bacagimi da battaniyenin ustune attiriydum cok rahst oluyodu otle bi dene yatmayi bsaim insallah rahat edersin sende. O yanma sizlama da distan bi kac haftaya gecer ama icten de yanma olabiliyo bende olmustu mesela. 1 bucuk 2 ay kadar arada icten yanma igne betmasi gibi his oluyodu. Ama hareketlerim normale dönüyodu