seyma0661 ağrı kesici vurmalarını iste ağrın geçtiği gibi yürü bne 2-3 saatte bir 10 dk yürüyüp 1 saat oturuyordym (bebek küvezde olunca emzirmeye gidiyodum mecbur yürüyerek gidip oturarak emzirdim( sonra tekrar yürüyordum hemen iyileştim 20 . Gün bugğn evin her işini kendim yapıyorum hareketli olunca hrmen iyileşiliyor kız kardeşimde sezeryan olmuştu nazından kalkmadı yataktan 40 günde iyileşti onun için ağrın da olsa üstğne gidip yürüyeceksin bir şekilde yürüyemiyorsan bile oturacaksın