Merhaba ben 13 Ocakta bebeğimi kaybettim kalbi durduğu için kürtaj oldum yaklaşık 63 gün oldu hâlâ adet olmadım pcos olduğum için doktorum beklememi söyledi başka bir doktor adet söktürücü verdi 6 gündür kullanıyorum ama hiçbir adet belirtisi yok aşırı kafaya takıyorum gece uyutmayacak derecede ne zaman gelir normal mi bir sorun mu var diye düşünüyorum sürekli
Nazliip