ddefnos ben ve babası biz baya açığız beni dışarıdan çok cazgır görürler aslında ama hastalık döneminde doğdukları için extra bı üzerine düşme oldu ama ben hep konuşarak anlatmaya çalıştım hep yanında olamayacağımi kendini koruması gerektiğini bizde biraz gevşetmeye başladık. Geçen yıl yarım dönem cami ye verdim orada bir çocuk vardı sürekli vuruyordu en son sende vur dedim bı kez vurmuş çocuk bidaha yapamamış vurma hareketini. Demek ki benim oğlumun bı Sabri var orası geçildiğinde müdahale ediyor diye düşünüyorum artık konuşur içine kapanık değil bağırır çağırır sinirli ise belli eder sadece vuranlara karşı üzülüp kenara çekiliyor ilk..belki 1..sınıfta daha kendi başına olacağı için öğrenir