2bebek-41 Benim oglum da 5 yaşında
3.5 yaşından beri okula gidiyor cok sosyal duygularını net ifade eder.Bu vurma olayına çğretmenin bakış açısı önemli.Bizimki duygu odaklı bir kurumda ve bir sorun yaşadıklaronda şikayet etmek değil de barış masasına oturup duygularını konusuyorlar karşılıklı.
Sen öyle uaptıgında ben üzgün hissettim,ben öfkeliydim gibi🫠🥲
Bi kere parkta biri vurmuştu baktm bizimki kendini ifade etmeye calısıyor ama karşısındaki cocuk onun duygusal zekasında değil..Bizimki de bana geldi şikayet etti 1-2 olunca ben artık gerildim
ve o klasikkk
pedagojyle alakası olmayan anneanne babaanne usülü “ sana vurana sen de vur” dedim🤣🤣
Gözleri faltaşı gibi açıldı
“ama sen kötü bir anne değilsin ki,benim bir insana zarar vermemi istiyorsun” dedi🥹🥹🙈🙈
Ben de açıkladm hayır ben sana zarar ver demiyorum mutlaka uyar rahatsız oldugunu dile getirmen güzel ama karşındaki aynı hareketi yaparsa sen de yapacaksın dedim.
Biz sitede yaşıyoruz komşu çocuklarımız da belli eğitim seviyesinde insanlarn cocukları böyle sorun pek olmuyor keza gittiği okulda da.Ama gerçek hayat bu değil,ben o yüzden gerçek hayata public yaşama daha cok adapte ettim onu.Tek basına sitede parka cıkmak,mahalle parklarına gitmek gibi.şuan bu anlamda daha güçlü bir çocuk.Sanırım yaşaya yaşaya öğreniyorlar,öğrenecekler..
Siz asla müdahale etmeyin bana şikayet etmesine ben müsade etmiyorum kendin çözebilirsin diyip gönderiyorum