Kızlar selam 30. Haftaya girmeye saatlerimiz kaldı bizim, benim bir sorum olacak konu şöyle ki bebegimize oda yapacak yerımız var yemek odasını boşaltıp ona oda yapabiliriz ancak maddi açıdan dolayı bizi zorlayacak o yüzden eşime bahsetmedim. Beşiği çoğu eşyası hazır bile malzemesi kıyafetleri paşamın ama yatak odasına alacağım onu. Ona şuan oda yapamadığım için kıyafetlerini nereye koyacağım ne yapacağım düşünüyorum hep fikir verir misiniz? İyi geceler🙃💖