Melisssa3 Mom_06 aynı gün kürtaj olmuşuz canım doktorum korun va demedi rahim kendinş hızla toparlıyormuş kürtaj sonrası hemen hamile kalanda var çevremde bende şuan korunmuyorum inşallah Allah banada tekrar nasip eder🙏🏻
Melisssa3 [silindi] 11 martta kürtaj oldum 9 haftalıktı gebeliğim korunma vs söylemedi doktorum kanamamda olmadı açıkcası denemeye başladık Allah sağlıklı bir gebelik ve sağlıklı bir bebiş nasip etsin hepimize💕
Nurbl Kaç haftalık kürtajınız benim 22 haftalıktı 2 adet dönemi yeterli dedi rahim kontrolümde de herşey iyi demişti 6 ay çok bence ya iyi hissediyorsanız 2 adet sonrası deneyin bence vücut kendini toplayan bir yapı zaten benim düşüncem
CerkesMaria Mom_06 öncelikle basınız sagolsun 1 adet donemı bekleyın sonra kontrole gıdın rahım ıyı durumdaysa beklemeyın