Kaç haftalık olduğu yada rahimin durumuna göre soyluyorlar galiba bunu çünkü bazı doktorlar ilk adet sonrası bazıları 3 ay bazirlari 6 diyor ben Şubat başında kirtaj olmuştum ilk adetim dün bitti bana beklemeye gerek yok demisti rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize