Ben 6. Sınıftan beri sigara kullanan biriyim hamile olduğumu öğrendiğim an bıraktım onun ve benim sağlığım için içmeye devam etseydim vicdan azabından kurtulumazdım kızardım kendime birden bırakmanız lazım azaltmaya kalkarsanız daha çok içmeye başlarsınız bebeğinizin sağlığı ve sizin sağlığınız için bırakın bence🙂