busraa9090 hamileliğinde sigara içenlerr :((( 27.haftalık hamileliğim sigarayı bırakamadım hala içiyorum nasıl olucak bilmiyorm
2bebelianne__ busraa9090 bende 25+3 haftalık hamileyim bu 2. Hamileliğim kızımda bırakmıştım ama şuan bırakamıyorum ve cok vicdan azabı çekiyorum
Accountant busraa9090 tiksinme falan olmadan bırakmak zor bıraktım diyene nedense inanmıyorum senelerce günde 1 paket içen biri bir anda zank diye bırakamaz mümkün olduğunca azaltmaya çalış kendine sınır koy
Linatkgl busraa9090 bende bir ay önce doğum yaptım son 3 ay sigara dumanı aşerdim ve hiçte sigara sevmem içmemde normalde ama gebelikte tutamıyordum kendimi bebeğim gayet sağlıklı çok şükür bende çok korkuyor ve vicdan azabı çekiyordum içince tabi için demiyorum keşke içmeseniz doğru değil bu ama bende tek sorun olan sezaryan doğumum vardı sigara yüzünden belden uyuşamadım anestezi verdikleri halde uyuşma olmadı ayaklarım uyuşmadığı için beni uyutular maalesef
2bebelianne__ busraa9090 cok stresli bir dönemden geçiyorum hamile olmasam günde 1 paket içerim kendimi bu kdr tutabiliyorum
Kubra_2646 Sedamutluu olmaz yani bence strese girmenizdense günde 5 e kadar ın o kadar zararı yok diye biliyorum ki stres hamileliğe çok daha fazla zarar veriyo
Redak58 Accountant 13 yıl da günde bir paket içtim bir gün bile bırakmadım zank diye bıraktım bir ay oldu ama üç dört gündür deli gibi istiyorum bundan önce de rüyalarıma falan giriyordu🙈
CerenDF Accountant 8 senedir içiyordum liseden beri nerdeyse hamile kaldım ilk iki ay bırakamadım ama günde 1-2 o da yarım içiyordum yanımda kimsenin içmesine izin vermiyordum asla sonra çok düşündüm çok vicdan azabı çektiğim doktorum bebeğim doğunca solunum sıkıntı ve alerji yaşayabileceğinden bahsetti sizin tabirinizle zank diye bıraktım sonra
Kbraa_27 Accountant Bencede size katılıyorum bende öyle nikotein az sigaramın ama icmeyince çok stres oluyorum doktora da dedim oda stres de çok önemli dedi o yüzden 5 taneye izin verdi bende vicdan azabı çekiyorum ama yok olmuyor
Aysuos Accountant malesef ki isteyince bırakılıyor. Bende 13 senedir kullanıyorum ama öğrendiğim andan itibaren içilen ortama dahi girmemeye calısıyorum. Minicik daha, ciğerleri, kendi.. biraz sıkmak lazım dişi💕
Accountant Redak58 nasıl olduğunu anlayamıyorum işte ama hazır bırakmışken bir taneden bir şey olur deme sakın ben tiksinmiştim kokusu bile öğürtüyodu sonra birden düzeldi ve malesef 1 tane 5 tane oldu şimdi karşı koymak çok zor daha da arttırmamak için uğraşıyorum
ebehelinn busraa9090 13 yıldır sigara içen ve hiç bırakma niyetinde olmayan biriydim. Gebeliğimi öğrendikten sonra ortalama olarak haftada 2 tane içiyorum. Barsaklarıma etki etsin ve nefsim körelsin diye. Keşke hiç kullanmasak evet ama günde 1 ya da 2 tane size yetecek şekilde psikolojinizi hazırlayabilirsiniz. Bırakmış olmuyor azaltmış oluyorsunuz. Açık havada içmeniz daha az zararlı olacaktır.
Kbraa_27 busraa9090 Ya maalesef kimisi işte çok değişik konuşuyorlar bence yaşadığın hayatla psikoloji cok ilgili oluyor ki maalesef bu bi alışkanlık vazgeçmek çok zor bende kullanıyorum maalesef ama kimseden bişey duymak istemiyorum bende biliyorum zararlı ama doktorumdan şimdilik izin aldım inşallah tiksinirimm dua ediyorumm
ozgeshbgnr Ben de söz vermiştim eşime ama bırakamadım. Bu dönemde çok sıkıntılar yaşadık o iradeyi gösteremedim şu an 29+4 hiç bir sıkıntısı yok ama çok korkuyorum