Nursotu canım ilk aldığım suya katılıp içiliyordu fiyatını hatırlamıyorum şu an tadı da güzel geliyordu biraz onu kullandım biri önerdi diye almıştım daha sonra eczaneye gittim ilaç şeklinde 20 li verdi yanlışlık oldu 30 tane tam 1 aya geliyor çünkü eşim gidip aldı 350 tl vermiştik içeriği iyi olanı tercih et derim evet pahalı bir şey hatta doktor bana 2 tane kullan dedi ama ben 1 tane içiyordum pahalı olduğu için markadan markaya değişiklik gösteriyor