Nursotu Ovulasyomda bugün 30. Günüm 2 gün önce yumurta takibi için gitmiştim 16 mm di doktor çok aheste büyüyor demişti erir gibi duruyor demişti ama sanki bugün biraz daha koyulaştı test umut var demi yumurtam büyüyor olabilir mi 🥹
Kubusnn Nursotu Yinede takibi bırakma olursa kaçırmamak adına ovulasyonda 30. Günüm yazmışsınız pcos mu var
Nursotu Kubusnn hayır Pcos yok ama adetlerim günü gününe değil her ay 22 27 30 günde bir mutlaka oluyorum ama gecen ay geç yumurtladım sanırım 42 gün sonra Regl oldum bu ay da öyle galiba
Kubusnn Nursotu bende pcos var beklediğim adet günümde yumurtlamıştım çünkü son 6 aydır çok güzeldi düzenim 18,19,20 oluyordum 18 de ovulasyon yaptım pik görüp değerlendirdim bırakma sende
Kubusnn Nursotu bende pcos var dediğim gibi inositol kullanmaya başladım birde arı sütü polen propolis bal karışımı aldım yedim avakadoya çok alıştım sürekli yemesem bile yiyordum faydası olduğunu düşünüyorum en önemli etken zayıf kalmak ve inositol gerçekten .. kürtaj oldum yeniden başladım kullanmaya
Nursotu Kubusnn bende havuc kuru incir çiğ badem yemeye başladım inositol doktor mu önerdi banada jugamor diye bir takviye söyledi de
Nursotu Kubusnn bide arı sütü propolis o karışımı nerden aldınız yumurta geliştirmeye etkisi oluyor mı
Kubusnn Nursotu evet kocamla birlikte kullandık ben internette eğri çayır diye bir siteden aldım daha iyi bir site vardı ama çok pahalı olduğu için almamıştım oradan önce tabii bulunduğum şehirde direk arı sütü aradım bulamadım çok az çıkan bir şeymiş çünkü :/
Kubusnn Nursotu 2 gün önce 16 demiş Yinede yap bence giden test olur en fazla olmadıysa bile görürsün :/
Nursotu Kubusnn hadi ya bakayım bende 😢 inositolü nerden aldınız acaba doktorun bana önerdiği çok pahalı 2300 civarı biraz daha uygun bakıyorum aslımda
Nursotu Kubusnn baktım da şuan 600 küsür onu diyorsunuz deni bende denemek istiyorum ya zararlı olduğunu düşünmüyorum doktor mu önerdi size yoksa siz mi araştırdımız bunu ☺️