Mervis61 benimde ikinci gebeliğim 38+5 deyim şuan ilk doğumda doktor sizinki gibi demişti. Çok yürüyüş yapmıştım doktorun dediği tarihten 3 gün önce sancım kendiliğinden başladı nişan geldi 40+5 te ama açılma yavaş oldu suni taktılar 4 saat sonunda doğum yapmıştım yürüyüş öneririm sizede